Hur går det för mig!?

Ja det går bättre än förut. Jag har pratat med Kevin ganska mycket om hur jag mår och han måste hjälpa mig, annars är jag 1 mm från att återvända till Sverige igen. Kan känna att allt bara går efter hans visa och det måste ändras, känner att vi måste mötas halvvägs och fixa så det blir på lika vilkor. Kan också känna att jag kräver ganska mycket nu, men det är säkert normalt. Eftersom att jag flyttat från allt mitt och plötsligt hoppar in i allt hans. Vill veta så mycket hur allt funkar och hur allt är, och ibland får jag inga svar från Kevin. 
Jag ska iallafall skriva in mig på en förmedling där jag ska gå en praktik på 2 veckor för att kunna vara dagmamma. Efter det jobbar jag åt en förskola, men jag jobbar hemma och tar hand om kanske 1 - 2 barn. Det kan vara barn från 3 månader - 3 år. Då går man 1 gång i veckan till en gemensam förskola för att möta andra barn och dagmammor. Sedan jobbar jag hemma hos mig med barnen, lagar mat, söver barnen, leker, går ut på promenader osv. Så får jag en vanlig lön på kanske 10 000. Om jag kan få detta jobb så skulle det vara underbart. Så jag ska kämpa nu så att det slår in.

Min syster och barn stannar i 6 dagar till, kommer sakna dem när de drar hem =(

Puss / Hanna



Kommentarer
Postat av: Maria

Tacktack. :) Har varit å kört massa!



Jag är så himla ledsen att vi inte kan åka och hälsa på er nu i nyår. Jag hade sett fram emot det jättemycket! :(

2008-12-03 @ 16:22:28
URL: http://illuminerad.blogg.se/
Postat av: Lovisa

guud vilken söt unge!!! å damen bredvid va det inget större fel på heller;)

2008-12-04 @ 20:51:22
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Mirre

Det är bra att sätta krav, Hanna! Efter allt du uppoffrat för honom så måste han även kämpa lite för hur du mår o försöka mötas på halva vägen som du säger <3

2008-12-17 @ 12:18:18
URL: http://www.metrobloggen.se/mirrevirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0