J´aime la vie maintenant!

Oui, le 8 mars je revenir au france pendant deux semaine. Le 10 mars c´est le anniversaire du Kevin et biensur je veux faire le fete avec lui, parce que il es mon coeur! Je veux vivre avec lui et en France.....

Hehe....jag försöker bli bättre på Franska. Stava är inte alls lätt men det går ganska bra ändå. Måste börja prata franska med Kevin också och han lära sig svenska.
En funderare bara...våra barn kommer säkert tala 3 språk....underbart!

Helgen har varit otroligt lugn och skön.
Fredag så jobbade jag till 8 och efter det stack jag till Maria och Johan för att kolla film. Blev A lot like love för den gick på tv:n
Lördag vaknade jag upp hos Maria och Johan, vi gick sedan till Ikano för att träffa Robin, Johanna, Gordon mfl. Efter det åkte jag hem till Östra Harg för att se till mina kära bröder. Vi hade super myskväll med chips godis och film!
Söndag var slappdag hos syster med barn. Underbara Karin och Stina är vackra barn!

Och imorgon blir det förskolejobb sedan telefonjobb! Får hela veckorna uppbokade hela tiden, så
pengarna rullar in....yes!
 Är lite inne i en Beatles period nu, inte så konstigt kanske. Men denna låt är underbar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

baby, you're so cute... writting in french !! love that
i miss you

2008-02-28 @ 02:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0