Myskväll själv

Nu känns det lite konstigt att sitta i lägenheten utan Kevin, första natten jag ska sova själv i denna stora säng! Snälla Kevin kom hit ikväll!
Idag så har jag fått flera samtal om arbeten, imorgon ska jag arbeta på en förskola, på torsdag med. Sedan på fredag ska jag på utbildning på Norstat (marknadsundersökning). Bra att ha ett sådant arbete och få in en fast lön. Sedan kan jag hoppa runt som vikarie som jag nu gör så arbetar jag på norstat på kvällen.
Måste ju jobba mycket om jag ska ha råd med körkort OCH flytta till France på heltid!
Lägger upp lite mer bilder som Kevin tog på mig.
Han fick ihop typ 100 bra bilder men alla kan man ju inte lägga upp. Jag är inte så egenkär men det är kul med fina bilder på sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0