Pianospel ikväll

Faktist uppskattar jag denna tid jag får för mig själv just nu, jag kan sitta och tänka och klura vad jag än vill. Jag plinkar på mitt piano då och då. Tittar på nån serie då och då, ja till och med pillar på datorn då och då.
Jag har mycket jobb just nu och det känns underbart, får nog min lön redan i slutet av denna månad. Då ska jag direkt börja sätta in på mitt sparkonto så jag har till körkortet och början på min ekonomi för framtiden i Frankrike.

Fan vad jag längtar nu. Kevins far fixar så otroligt mycket med lägenheten och det går snabbt! Han har rivit allt, tagit ut badkaret. Så snart är det att bygga upp den igen till en helt ny och fin lägenhet precis så som jag och Kevin vill ha den.
Jag har planerat att åka till Frankrike i Mars eftersom att Kevin fyller 25 år! Det får jag ju inte missa, då e jag en urusel flicka. Men jag kommer hem till Sverige igen efter det för att fortsätta att jobba och samla pengar.

Kevin åkte ikväll till Munchen för ISPO. Han åkte med gallerian och ska bygga upp allt för utställningarna. Han har kontakt med all media också, han är helt otroligt duktig Kevin och jag är så stolt över honom. Jag hoppas att Gallerian hittar ett sätt att anställa honom snart, annars måste Kevin hitta annat arbete.

Dags att sova nu kanske, ska arbeta på 2 olika dagis imorrn!

Godnatt
image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0