Söndag

Nu ligger Stina framför mig och busar, Karin busar också runt men i hela huset!
Min syster + man var ute och festade tillsammans igår så jag tog äran att se till dessa små underverk. Bara älskar dom små liven, även om man inte får sova så mycket om nätterna ibland så är det mysigt att ta upp lilla Stina och hon ler i mörkret!
Kevin åkte hem igår och jag saknar honom otroligt. Helt sjukt vad jag älskar karln. 
När Kevin kom till Frankrike hämta hans pappa upp honom och de åkte direkt till lägenheten så Kevin fick kolla runt nu när den är helt trashad. Kevin ringde och berättade att  hans pappa legat och klurat ut hur allt ska fixas. Och vi kommer ta ut badkaret på toaletten så vi får en stor dusch istället, mycket bättre eftersom toan är ganska liten. Sedan har hans pappa tagit bort innertaket väggar allt kakel på toan och köket. Så Kevin ska börja att ta bort gamla tapeter.
Lägenheten kommer bli otroligt fin när den är klar. Kevin far ska ha en sån stor kram och tack till allt han gjort och gör. Har inte hört om någon bättre pappa än Jean Rene. Köpte liksom lägenheten när Kevin var liten och hyrde sedan ut den och nu är den betald. Han har till och med fått in en massa hyra över till renoveringen så antagligen kommer Kevin inte behöva ta lån till ett dugg,.
Kevins pappa och mamma var oroliga över att jag inte skulle gilla lägenheten....hehe men det behöver dom inte oroa sig över.
image68Kevin
image69Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0