Jävla Ikea

säger jag bara! Ikea saker är inte alltid det lättaste att sätta ihop. Var hemma i Mias och Mattias nya lägenhet och hjälpte dem skruva ihop lite saker...helt klockren måste jag ju säga! Jag kommer nog dit lite titt som tätt och hälsar på =) De bor ju nästan vid Platens liksom!


Slut på förskolejobb var det då! Arbetar på Norstat lite nu och det är helt ok, har inte så många tider inbokat så jag har iaf lite semester.
Babe kommer imorgon! Och jag ska övningsköra upp till Nyköping och hämta honom, får se om han blir rädd att åka med mig. Bra träning inför uppkörningen som är väldigt snart! Har haft 7 lektionerr än så länge. Kommer att ha 2 till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0