Hellu

Sorry for att jag inte lagger upp nagra bilder men det ar sa att Kevin mac inte vill lagga upp bilder just har pa min blogg, vet ej varfor.
Men ga in pa:

www.enefjord.pixbox.se

skaffa en ny dar eftersom jag hade sa manga mappar med gamla bilder pa den andra. Lattare att ha en ny.

Kevin fotograferar ju brollop och for nagra veckor sedan stalldes ett brollop in som han skulle jobbat pa, pga att killen forsokte ta sitt liv 2 dagar innan brollopet men han klarade sig. Kevin horde nagot om att familjerna fran bada sidorna hade brakat eller nagot. 
Och sa skulle han ha jobbat nu denna helg som kommer for samma par ( vet ej varfor de ens skulle forsoka att gifta sig igen efter vad som hant )
Och han fick ett mess av sin chef som sa att killen forsokte ta sitt liv igen och han klarade det denna gang.
Vilket liv han maste haft den killen, han ville val inte gifta sig stackarn.
Iallafall tycker jag att hela historien ar hemsk och helt fucked up.

Annars ar allt bra med mig, battre nu an nar jag skrev senaste inlagget.
Man kan bara kanna sig sa borta ibland, speciellt nar jag inte har nan av mina vanner att prata ut med langre.
Vi har nu fatt hem allt till internet, telefon och tv:n sa snart kan jag ringa hem till Sverige gratis och surfa utan att behova snylta fran grannarna =)

bye bye

Kommentarer
Postat av: matilda

tjaa :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-13 @ 11:30:09
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Ha en bra dag! :)

2008-11-13 @ 11:52:10
URL: http://thinkpink20.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

sv: Ja det är kul att skriva till folk man aldrig pratat med tidigare :P

Jasså hur länge har du bott där?

2008-11-13 @ 17:53:09
URL: http://thinkpink20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0