Just varit pà IKEA

Har kopt gardinstanger till gastummet och sovrummet. Sen kopte jag lite annat som man alltd gor pa Ikea.

Ar valdigt glad nu faktist...Min syster med sina urgulliga barn kommer den 16 nov och stannar tills den 9 dec. Sedan kommer Johan, Maria och Erik den 27 dec - 3 jan. 
Vi har ju plats for folk i lagenheten sa det ar bra =)

Forra veckan blev det riktigt host/vinter vader har i Grenoble med sno i bergen och allt. Men nu i helgen sa blev det varmt och vi drack ol pa uteservering och jag hade bara linne! Konstig varld vi lever i.

Annars ar allt toppen med mig, fixar min cv och ska leta jobb. Det ar ju inte lika latt som i sverige...och att skriva sin cv pa franska ar ju inte det lattaste....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0