Kallt!

Jag har hort att vinter tagit fart i Sverige nu, det har den val har ocksa. Men regnar det har i stan sa snoar det uppe i bergen. Det ar nog mer mot jul och i januari det snoar nere i stan. Men vill man aka pulka eller skidor sa ar det bara att ta bilen i 20 min sa kommer man upp till redigt med sno. 

Karin och Stina sover middag nu, Bettan fixar sig for att dra ner pa stan och kopa lite saker. Kevin kommer nog hem runt 13:00 och ater lunch. Ska fixa Pangius fisk med nagot gott till.

Kanna mig hemma i Frankrike har jag inte borjat gora an! Hoppas det kommer snart, for det ar jobbigt om man kanner att man kanske inte hor hemma har.

Varan tv har gatt sonder! Den stangs av efter typ 20 min nar man kollat, jobbigt. 



Kommentarer
Postat av: hanna

ja har skrivit brev till dig nu ;)

2008-11-25 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0