Kvittrar som en liten pippi

Det gor Stina!
Hon sov mellan Kevin och mig inatt, hon lag och sparkade Kevin i ansiktet hela natten men han tyckte hon var mysig anda.
Pa morgonen sa vaknade jag av att Stina lag och var vaken, da borjade hon busa och kittlas och kvittra som en fagel. Sa gick Stina o jag upp vid 8 och at frukost. Sen kom Kevin ut och joina oss. 
Bettan och Karin tittade ur sitt rum mycket senare de somntutorna.

Igar var Bettan och vi pa Grand Place ett stort kopcenter och kollade in en massa butiker dels en Disney butik som man blir som barn i. Och en tjej som jobbade i butiken tyckte att Karin o Stina var sa sota sa hon foljde efter oss i hela butiken och klappade dem pa kinden och sag till att de hade det bra.

Sen pa kvallen gick vi alla pa vernisagen pa spacejunk gallerian, Bettan o barnen stannade ett litet tag men gick hem. Kevin jag och ett par polare stack och akte skridskor pa ett stalle dar de hade disco ljus och musik. Sag ut som det gor i amrikanska filmer. Var riktigt kul, var sakert 10 ar sen jag akte skridskor.

Idag regnar det och vi stannar inne och myser

puss

Kommentarer
Postat av: O. Alfredsson

har vinterna rasat ut i Grenoble än?



Hoppas livet leker där nere



//Kram Ola

2008-11-24 @ 15:31:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Ola

I'm gonna send you some pictures of him later tonight, at your email of course...

ain't it nice with those snowcovered mountains so please tell me!

say hello to your sister, and Kevin!



Miss you a lot, have you in my thoughts sometimes...



I hope I can come down visit you someday, but not until the litte one is bigger!



Love Ola

2008-11-24 @ 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0