Snyft....

Nu kommer det igen...oron och tomheten som jag kanner ibland.
Fragar mig sjalv vad jag gor har, och vad jag vill med mitt liv. 
Har en ganska jobbig period just nu, kanns inte kul att soka jobb eller att bo har. Onskar ibland att jag hade ett annat forhallande dar man inte behovde valja det ena eller det andra. 
Jag var sa ledsen igar att jag inte visste hur jag skulle ta mig till, fick panik och kande mig helt tom i kroppen. 

Jag har ingen att prata med...inga riktiga kompisar utan bara Kevins...jag vet inte hur jag ska ta mig till for att traffa egna. 
Och saker jag ser fram emot och vill.....det vill inte Kevin.
Borjar kanna att mina val och intressen inte betyder nat, och att jag inte har nagot som riktigt ar mitt.
Ibland vet jag inte om det var ratt att ge upp allt och komma hit...

Jag alskar Kevin men jag maste faktist tanka pa mig sjalv i forsta hand..

Ska dra och hamta upp Kevin fran hans jobb nu vid 5, sa ska vi dra till Grand Place ( ett kopcenter). Kolla in h&m lite och kopa lite saker tills ikvall. Vi ska ha folk till oss pa lite festligheter. Far se om jag ar pa bra humor ikvall for att traffa folk.
Jag vill verkligen inte kanna sahar...jag brukar alltid vara glad och inte ha problem med nagot sarskilt...


Saknar min Miriam att prata med.

Kommentarer
Postat av: hannab

hanna... skickar en JÄTTE GIGANTISK kram till dig!! Puss o kraam!

2008-11-07 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0