Cupcake!



Hanna mår lite dåligt! Hanna är lite sjuk! Hanna måste vila! Och så kan det vara ibland!

Snart är det jul och har inte fixat alla klappar än! Men hoppas på att det går snabbt undan de som jag har kvar!
Dagen innan julafton ska jag fira hemma hos mamma med jocke o bröderna + syster o barn. Julafton ska jag fira ute hos pappa och farfar. Bettan + Karin och Stina kommer också vara där.

Kevin ringde mig i måndags och berättade att Tatie hade gått bort...En släkting till Kevin som jag ofta bsökte och drack kaffe hos. lagade riktig svensk mat till henne ibland och klarade faktist av att prata franska med henne! Det är svårt med barn och äldre eftersom de pratar lite annorlunda och har annat ordföråd. En vecka innan hon dog hade hon pratat om mig och sa att hon saknade mig! Blir lite tårögd då. Att man spelar roll i en annans liv som man kanske inte trodde.
Ville bara skänka henne en tanke!

Saknad Antonia!

Vill lägga upp lite bortglömda bilder från sommaren eller runt den tiden!


Emma och jag på Världens Bar i Nkpg


En fin fin Mirre var med!


Jag visar att jag är en stolt Norstat arbetare!


Syster och bror på resturang för att brollan fyllt 14!


Johan har Brain freeze av Mc Donalds Milkshake!


Saknar Linn i veckorna som en tok! Önskar jag vaknade brevid henne varje morgon!
Älskipälski!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0