Our last goodbye!

Har lagt upp en liten video igen =) 

Jag börjar bli riktigt dålig på att uppdatera här alltså...på allt annat är jag nästan bäst ^^

Jag känner mer och mer nu att jag kommer på fötter efter Frankrikeflytten. Allt faller på plats så som jag vill =) är väl så att jag ser till att det faller på plats.
Jag funderar mycket på nu vad jag vill och kommer göra i framtiden, Miriam är ju väldigt sugen på att jag bosätter mig nere i Götet med henne...väldigt lockande må jag säga eftersom jag redan har kompisar där nere och jag gillar staden! Men men...det är något som kommer hända efter sommaren eller så..Jag har ju faktist inte ens flyttat in i min tvåa än som jag nu gör nästa helg *yes*
Ska träffa hyresvärden nu på torsdag och få nycklar o gå igenom lägenheten ifall det är något som ska fixas. Så då blir det flytt under hela helgen! Kanske man tom kan bo där nästa vecka ^^

Måste säga att jag är en liten youtubetönt....
Amanda Jenssen - Our last goodbye



Och..."The story of the impossible" by Peter Von Poehl
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad du e duktig, jätte fint!

2009-03-04 @ 21:12:56
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/
Postat av: Lovisa

den sista låten är så jävla vacker. duktig du är hanna:)

2009-04-01 @ 23:20:30
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0