Nytt liv då...

Ja det börjar jag skaffa mig nu....
Det har gått så långt att det är slut mellan mig och Kevin nu. Det är tråkigt och synd, men jag vet inte hur vi skulle ha fixat det. Jag mådde ju skit i Frankrike och han skulle känna samma sak här(har han redan gjort när han bodde i Sverige).
så nu får jag bara tänka mig in i att jag är singel igen...känns väldigt konstigt. Är ju inget jag velat precis...
Jag planerade att leva med Kevin skaffa barn och allt, så kom det där med olika kulturer, vart vi skulle bo...ja allt!

Jag flyttar den 1 mars in i en tvåa i Tannefors! Ska bli så skönt att få mitt egna bo igen och få inreda och fixa allt själv...som de flesta vet är jag ju helt galen i gamla saker och ränner på second handbutiker hela tiden. på så sätt har jag ju en fin samling också =)

Jag jobbar på sammanlagt 6 olika jobb, kanske 7 snart =) buzz buzz jag är ett flitigt bi =)
Känner att mitt liv har kommit tillbaka igen och jag mår toppen! Oavsett om jag miste Kevin

Pöss

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj! Är det slut helt nu alltså.. Så himla trist.. :/ Men kul att du känner att du börjar landa här iaf! :)

2009-02-01 @ 12:22:56
URL: http://illuminerad.blogg.se/
Postat av: jenny

hoppas att allt e bra....

du e utmanad...

2009-02-06 @ 21:03:59
URL: http://jennylundahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

kul att du e hemma igen men tråkigt när det måste ta slut för en sån sak omman annars trivs tillsammans=(



du kommer den 25:e april va;)

2009-02-18 @ 20:47:11
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0