Dream



Har haft en väldigt bra vecka!
Städat lägenheter med far och hittat massor av kulheter =) Som fina gamla kläder jackor ja en hel del!
Var ute med Mia och Josse i tisdags och det slutade som många tisdagar slutat för min del, full och ute tills solen går upp....låg bakfull hemma på onsdagen och Mirre kom till stan...Vi fikade på stan och gick sedan hem till mig för att lämna av packning. Sedan poppa vi popcorn och drog till utebion i trädgårn, de visade filmen "oh brother where art thou" En svinbra film, har sett den förut.
Sen så träffade vi kändisar och slutade på Platens! Riktigt fint ;-)

I fyllan bestämde Mirre och jag oss för att efter nyår blir det Norge för våran del...Vi flyttar dit och jobbar! soo sweet!
Man blir ju bara galen av att stanna i denna stad....är ju helt sjukt när man sitter på 55:an eller "ågatan" som nu gamla yngves heter pah, och man träffar alla sina vänner, antingen sitter de där och dricker eller bara går förbi. Kan ju vara ganska så charmigt men i längden känns det lite....ja tråk!

Har hållt på att fixa min lägenhet eftersom jag får in saker hela tiden i den så det blir stökigt sååå fort! Blir nog att gå ut ikväll också, sen jobba lördag. Sen har jag ledigt tills nästa lördag...hade tänkt åka till Stockholm och hälsa på polare, fick ju veta att det är pride då också ;-)

Här kommer min "veckans hit"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0