I undressed you with my eyes i have

Long time no see!
I haven´t been really good in updating my blog! 

Fick idag ett infall och åkte ut till min far....så nu siter jag här och har försökt att spela trummor elgitarr och lite sånt! Ska nog dra til Bondeflickan Emma snart och se vad hon pysslar med!
Denna sommar har inte varit så händelserik som jag velat, men det har jag ju mig själv o skylla för. Tråkigt när man måste jobba liksom =-/..... Iaf varit på Arvika och haft sjukt roligt, så festival är något jag måste göra varje sommar känner jag. Blivit en tur till sommarstugan också badat och känt mig lite mer nära naturen! Stadsbo är ju inte mig grej helt!

Känner mig fortfarande otroligt rastlös här i Linköping...Vill någonstanns, och har sett bilder från Roxy Jam och blivit så sjuk av avund!! Surftävlingen är i Biarritz och det är så vackert där! Vill åka dit igen och bara va.

Hade ett ganska så intensivt samtal med Kevin för några dagar sedan, var jättejobbigt. Men man fick sagt allt som man tänkt och funderat på. Vet inte heller vad han har tänkt med oss, han säger att han fortfarande vill ha mig men det är ju liksom 8 månader snart där vi inte setts....vet inte om han lever lite i en fantasi värld eller vad...
 
Hade en väldigt konstig känsla för några dagar sedan....Var ute i spöregnet och blev så otroligt törstig! Kändes liiite fel..men men.


Här kommer lite bilder












Här borde jag ha varit!

Kommentarer
Postat av: Therese

Välkommen tillbaka till Internet stumpan ;) haha

2009-07-21 @ 00:21:45
URL: http://petitechat.bloggie.se
Postat av: Melker

Där var jag:D

2009-07-23 @ 14:42:53
Postat av: Hanna

Fuck you Melkersson!

2009-07-24 @ 16:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0