J'Adore

I just love my new apartment!
Var en sån fin känsla att ta steget in i min lägenhet helt fixad! Allt var som jag tänkte mig och jag är på god väg klar med det mesta...
Fina Mia kom och besökte min nya flat idag och hon tyckte jag hade det väldigt fint =) Sen kort efter det kom Johan och Maria...de hade köpt en fin blomma till mig =) ska se till att den inte dööööör

Jag har haft lite konstiga drömmar den senaste tiden
En var om min stora fobi för luftballonger...drömde att jag såg en sprängas i luften...
Och denna natt drömde jag att någon tog sig in i min lägenhet och bara gick runt, va väldigt läskigt!  Och att jag fick parkeringsböter =) haha vilka bekymmer jag har!

Satt och youtuba lite och hittade en väldigt fin låt...eller mest pga en fin flicka som sjunger! Nämligen Ljuva Amanda
Hon kom ut på scenen som en liten söt ängel =)

Kommentarer
Postat av: hannab

ja vill komma o se =)

2009-03-09 @ 10:48:37
Postat av: Maria

Skönt att du är nöjd :) Var inte orolig för blomman haha. Dör den kan du ha andra grejer i krukan :P

2009-03-09 @ 18:08:10
URL: http://illuminerad.blogg.se/
Postat av: Therese

Du är ju en pärla på att hitta underbara låtar :D

2009-03-12 @ 11:50:50
URL: http://www.petitechat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0