Väntar.....

På att mina tapeter ska bli fixade så jag kan flytta in nån gång! Man är ju inte lite rastlös och förväntansfull liksom..

Hade ett väldigt fint och behövligt samtal med Kevin igår, har varit en tid nu då vi inte hörts av något mer än att bara gå igenom mina kläder han ska skicka.
Han blev så glad när han hörde mig i telefon eftersom att jag mår mycket bättre nu och är gladare..Det är så han vill ha mig =)
Vi pratade om att man kanske kan hälsa på varandra och kanske ta en semester ihop. Kevin och jag har ju reselivet tillsammans =)  Jag har ju så otroligt många minnen från Art On Foam med Kevin och vill inte glömma bort dem! Och det är jag rädd för att göra. Jag vill tillbaka till vissa ställen och bara känna mig "hemma".
Jag vill tillbaka till Barcelona, Biarritz och Rotterdam...



Underbara Barcelona....vill vill



Biarritz - Där träffade vi helt underbara människor som jag än idag har kontakt med =)



Rotterdam - Jag fixar för utställningen och vårat hostelrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0