L'automne




Ja hösten är verkligen här! Vad ska man då göra..!?
Det vet Hanna precis! Hösten är ju en av de finaste tiderna på året, dock väldigt kall och mörk...Men hur mysigt kan man inte då ha det liksom! det är då man ska ha tända ljus vid frukostbordet (även om man bor själv). Man kan ha mysiga kvällar med polare, dricka té/kaffe, pyssla, snacka, se film och man kan såklart ha en av de bästa kvällarna! Vinkväll+musik! Då kan inget gå fel!
Det finns inte heller något mysigare än att ta kvällspromenader i mörkret väldigt påklädd!
Eller vad sägs om en kväll på ett fik!?
Själv pysslar jag mycket och spelar mycket musik, känner mig otroligt kreativ på hösten eftersom man får så mycket tid att bara sitta ner. På sommaren är man ju ute så mycket och då är det inte många timmar på dygnet man är hemma.
Jag gillar iaf hösten otroligt...bortsett från det jag sa till Johan idag!

Moi: Jag blir snart riktigt förbannad!
Johan: Jasså!? Varför?
Moi: Det är så jävla kallt!

Här kommer en ny video med Moi!
Eyes on Fire - Blue Foundation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0