Buss hem.....

Yes! Sitter på bussen hem nu från Älmhult där jag varit och arbetat sen onsdag. Vi gjorde sjukt bra ifrån oss så vi kunde åka hem idag och behövde inte jobba en söndag :-)
Är så glad att mitt piano nu funkar igen efter att busbror Oskar pillat på den och fixat med inställningar så att typ allt ljud gick bort! Men så kom far min hem till mig och fixade det snabbt.
Fick också sängar av min far som jag har fixat upp i mitt sovrum nu, så det blir fiiint! Min mor ska hämta upp mig runt 3 tiden så vi drar till IKEA direkt för att köpa bäddmadrass och lite sånt strunt som man behöver för att sova gott ;-)
Har snackat med Johan och Maria så de kommer väl och fikar med mamma och mig!

Ikväll ska jag nog ha en riktig spelar kväll! Måste ge mig på "what have I done" med Anna Ternheim....sjukt fin pianolåt som jag bara måste kunna...Sen måste jag ge mig på ett försök att skriva en egen låt...en viss person har bett mig att göra det..kan inte svika henne ;-)

Annars lever jag livet så som jag vill...har inget att klaga på faktist...brukar dock inte klaga, men ibland måste jag nog det så folk inte börjar undra vad jag är för ett omännskligt vrak! hehe...

Jag ska gå och pierca mig denna vecka..har ju bestämt mig för att pimpa min bröstvårta lite! Funderar också på tatuering men det får bli lite senare när jag verkligen hkittat det jag vill ha!

Har gått och blivit flickvän också ;-) Något jag verkligen börjar gilla nu eftersom Linn är så fin...får min kropp att pirra och känna väldig glädje! Känns väldigt bra att trivas i ett förhållande med en tjej. Känner mig mer och mer säker i min läggning. Hon får mig o må bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

aawww... grattis, till er båda :D



låter som en bra idé att pimpa kroppen btw ;)



puss

2009-09-27 @ 23:34:08
URL: http://petitechat.bloggie.se
Postat av: Hannab

Mys med pirr i magen! :D

2009-09-28 @ 20:15:40
Postat av: Johanna

härligt att va nykär!!!!

jag vill med ha en piercing där! haha men måste nog operera lite innnan!:P



visst e dem söta, din blogg e med fin=)

2009-10-21 @ 21:09:04
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0