Familjehelg!

Ja påsken har jag spenderat med familjen familjen och familjen!
Hade Karin och Stina hos mig Torsdag - Lördag. Borde inte haft dem eftersom jag saknar dem sjukt mycket nu! Vill ha så varje dag! Helst egna barn!

Lördag var vi hos mormor som såklart hade gjort påskmat, mumsigt!

På kvällen där drog jag till Hanzi på förfest, var som vanligt otroligt trevligt! Härligt folk, dock var det en skör liten tjej som sa något spydigt till mig och jag tände till direkt och läxade upp henne totalt! Efter det började hon nästan gråta och bad om ursäkt och försökte bli vän med mig! Människor....

Vi drog sedan till Platens där jag träffade många kändisar och dansade tills det stängde!

Idag drog jag ut till min syster med min far, farfar+farfars syster+man.

Är hos mor nu och hänger med mina bröder.....som jag sa: Familjehelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0