Måndag!




Min Powe Puff jag köpte för 5:- på myrorna!!


Är ju hemma i Linköping igen efter en helg i Stockholm
Fick mess från Linn när hon landa i Kina och när hon landa i Bankok, kändes sjukt skönt att höra att allt hade gått bra, sen msn:a vi imorse där jag fick se henne i camen. Sedan har vi snackat några timmar nu ikväll med! Hon har fått se mig spela dragspel och vi har bara tittat på varandra som att vi var brevid varann.
Önskar henne en galen tid i landet Thailandoooo....

Hade mitt första föräldrarsamtal idag! Gick jättebra...men nervöst va det :-D

Väldigt bra låt, får mig att tänka på Sega 16 bit spel på något sätt.... 


In the middle of nowhere
when we're looking for something
then we raise our heads for the colour red
I am too a spirit and a wonderer
and I welcomed the dew as much as you did

When we're looking for brushwood
in the nearest neighbourhood
then we follow the sky with the eye
we search vegetation
and surprised by the rain
we're stumbling, tripping home again

In the middle of nowhere
when we're looking for something
then we raise our heads for the colour red
I am too a spirit and a walker
and I welcomed the dew as much as you did

We found the little man
and his aeroplane
but we never located the animal
Examined the dirty ground
like it never been done
Modern exploring of 1991

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0