I will be your housewife

Ja....då kom den frågan: Hanna vill du gifta dig med mig!?

Linn ställde frågan i Paris...på vårat hotell, när balkongdörrarna stod vidöppna och en orange gatulampa lyste in på mig när jag halvsov i sängen.
Vaknade av att hon låg över mig och höll ringen i handen och ställde frågan...
Chockad och överlycklig sa jag JA!

24/5 -2010 Paris!


Hela resan var underbar!
Vi bokade ett hotell som hette Alliance, va billigt men helt ok! Hade fransk balkong med en stenbalkong utanför där vi satt varje kväll och drack kall öl åt god mat och myste!
Första kvällen var det Cocorosie på schemat...otroligt förväntansfull och helt perfekt blev det...helt gudomliga dessa systrar! Vi snubbla efter konserten förbi Moulin Rouge

 

Cocorosie - Happy Eyez


Vi besökte en massa fina ställen som champs elysees, Sacre coeur,Eiffeltornet, Notre Dame, La Louvre och en massa annat.
Var typ 30 grader varje dag och 20-24 på natten...helt underbart...
Fint att ha haft min första semester med Linn, plus att man gått och blivit förlovad, en helt underbar känsla. Att veta att det är vi och att vi vill ha våra liv med varandra. Plus alla framtidsplaner vi har!
Älskar livet med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0