Spooky I Know




Visar lite av en kreativ sida, blir så där pysslig ibland. Ska tillägga att jag mellan pärlning/strykning och limmning så spela jag dragspel.....allt ska ju liksom hända på en och samma gång...annars är det ju inte kul !??

Just nu sitter jag och skriver lite inför jobbet imorgon...jobbar som bäst på kvällen har jag märkt.
Ska träffa mina gravida kvinna imorgon...se hennes stora mage innan den försvinner! Och det är snart....när hon ringde idag trodde jag absolut att ungen va ute! Men nej nej....Vi får vänta lite till!



Finaste busfrön i väntan på bussen




Fin låt som avslutning!


Kommentarer
Postat av: Fia

Både Jonas och jag vill ha pärlkonst på våra väggar!

2010-06-04 @ 18:52:14
URL: http://frokenwahlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0