Scrubs

Jag älskar Scrubs och Kevin o jag kollar för mycket på det. Vi börjar hela tiden säga citat från serien.
En annan helt värd serie att se är Dexter, helt fantastisk handling och upplägg av serie.
Har haft en bra helg med gott sällskap, Mirre besökte Lkpg med sin vän Zack (lite knasig e han faktist).
Vi förfestade hos Jocke (mirres halvbror) i Berga. Ola, Johan, Erik och några fler. Sedan drog vi till Platens, men vi kunde nog festat hos Jocke hela tiden för hemmafester är ju faktist nästan alltid trevligast, tycker jag då!
Lördagen åkte jag ut med Mirre, Zack och Jocke till hennes mammas Cafe ute i Kisa, helmysigt ställe. Vi hjälpte henne med att ge glögg till kunder och städa o dona. Sedan drog jag hem till Johan o Maria, där Erik också var o terroriserade.
Och idag är jag slapp!

Detta är en rolig scen ur Scrubs som Kevin och jag har ett skämt om mellan oss. ¨
Detta är intro till Dexter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0