Måndag kväll..

Idag har jag haft 3 hela körlektioner, och det behövdes verkligen! Så nu har jag lite att ta med hem och träna på =)
Fickparkerade helt perfekt gjorde jag också!

Kevin har nu bokat biljett så han kommer den 3:e juli och stannar i ca 2 veckor. Känns skönt att han kommer hit så vi får träffas lite eftersom det var ett bra tag sen sist. Han håller nu på att kolla ut köket, vi ska ha svarta luckor så hoppas han hittar något fint. Sist jag var nere i Frankrike kollade vi lite men hittade inget speciellt. Hela badrummet är snart klart och köksgolvet med.
Så planerat att flytta till Frankrike är nog i augusti, om jag då har mitt körkort. Beror ju helt på det och jag flyttar ju ur lägenheten i slutet av juli så då får jag flytta hem ett tag.
Annars är allt bra med mig, inne i en liten trött period bara.

Denna har Kevin och hans far gjort speciellt till badrummet i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0