Snart ny vecka!

Helgen har varit trevlans. Slappat och gjort precis vad jag vill, skönt att vila upp sig efter en ganska lång arbetsvecka! Idag var ju ute och promenerade 1h, det är den bästa träningen för mig och det gör jag gladligen varje dag. Ett gym lockar mig inte alls, bara stå och trampa på något band eller sitta och cykla. Gick och handlade lite mat idag med och fixade till en redigt god middag! Så skönt att ta hand om sig själv och bara ha tid att fundera över saker och ting.
Igår var jag hos Martina på en trevlig förfest, men jag var inte så pepp på att gå ut så jag drog hem när de gick till Harrys!
Måste träna ikväll på teorin till körkortet, jag och Johan ska skriva upp nu på torsdag (måste klara det nu innan jag drar till France). Och så ska jag klippa mig i veckan, kort hår med lugg! Trivs jag bra i, nu är det så långt och tråkigt.
Jobbar ganska mycket denna vecka på förskolan i Malmslätt, blir glad bara på tanken att jobba där. Trivs som fisken i vattnet. Sedan jobbar jag på Norstat ganska mycket också. Också trevligt att arbeta där, ringer ju till folk och ställer frågor inte lika jobbigt som försäljning. Det är dom perfekta jobben för mig nu när jag åker till Frankrike då och då.
Ska övningsköra imorgon med! Mamma kommer och hämtar upp mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0