Vakna upp i Aspudden....

Ja brevid min Linn......
Bara att njuta till tusen eftersom hon åker till Thailand på söndag och är borta 17 dagar. Är glad för hennes skull att hon kan dra till sin syster och uppleva annat än kalla Sverige!


Jag är i en sån period nu igen i mitt Hannaliv där jag funderar på vad jag vill göra här näst...
Mitt vik går ju ut i Juni och har inget spec efter det, kanske jag får förlängt eller något sådant men det är inget jag vet nåt om nu. Så jag börjar kolla andra alternativ.
Har ju funderat på att bli Stockholmsbrud ett tag, hyra ut min lägenhet i andrahand för jag gillar den allt lite ;-)

Det där med plugg har ju slagit mig....isåfall blir det ju förskollärare eftersom jag trivs så bra och Linn säger att jag alltid är så otroligt glad efter min arbetsdag.
Ifall jag skulle jobba vidare blir det nog inom barnomsorgen eller vården...och då söker jag nog jobb i Stockholm

Vill så snart som möjligt flytta ihop med Linn, vi har så underbart ihop och har alltid roligt tillsammans. Hon undrar bara hur vi ska få plats med allt mitt gamla porslin...hmm. Stort förråd kanske...:-D

Och min syster har ju gått och blivit husägare!!!
Så otroligt stolt jag är, och det är ett underbart litet hus med fina små rum utehus, stor tomt, och hon kan få det hur fint som helst. Nu i vår är det bäst att jag slår på supersyster mode och drar ut och hjälper henne att riva upp golv etc så hon får fram alla fina trägolv :-)
Karin och Stina trivs dom också!

Har en stor läskig sak att göra nu i höst, helst vill jag börja så fort som möjligt men Linn och jag ska flytta ihop först! 

Älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0