Holland here we come!

På tisdag fortsätter vi resan och turnèn och nästa stop är Holland, Rotterdam! Vi fick igår visumet till Ryssland, sitter fint i passet! Men gud så mycket strul det är att resa till Ryssland! Men roligt i slutet!

S
å min syster fick alltså en till flicka som heter Stina! önskar att jag var hemma och kunde gå på dopet och bara va hemma och leka med de små barnen! Saknar verkligen min familj nu!
Kommer bli svårt om jag nästa år flyttar med Kevin till lägenheten han kommer få, då kommer jag och Kevin åka till Sverige för att hämta saker som är mina, vi kommer ha en hel 3:a att möblera och fixa som vi vill. Kevins far vill hjälpa oss att renovera. Men innan det kommer jag hem för att arbeta och fixa mitt körkort! Kommer nog hem i november eller så och Kevin kommer efter ett tag eftersom att han måste skriva rapport och massa efter resan för gallerian som anordnade resan!
Och jag var ju ute och vandrade i bergen med 4 tjejer i helgen! Vilken upplevelse, vi hade ju en packåsna som tog den tyngsta pckningen, När man kom upp på topparna hade man en otrolig utsickt! Vi såg Mont blanc (europas högsta berg) Såg bara en stor snötopp! kolla in bilderna på   www.dirtylobster.pixbox.se

Puss o hej!
image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0