Usch!

När Kevin och jag fixat och packat ner utställningen så skulle vi hem, men jag drog in till centrum för att köpa ostburgare till Kevin och mig, Kevin gick hem till hotellet i förväg. När jag var på gatan och såg hotellet kom en massa brandbilar och stannade utanför, jag sprang för att jag var orolig att det hänt nåt!

Men när jag kom fram såg jag att en bilolycka inträffat precis brevid hotellet och Kevin satt och arbetade utanför. Killen som hade kört i hade sprungit iväg, men när jag kom fram till bilen såg jag föskräckt en tjej sitta i framsätet där bilen slagit i, en kille höll hennes huvud mot huvudstödet, mellan hennes panna och haka var det helt blodigt. Brandmännen var tvugna att klippa av taket på bilen för att få ut henne, allt tog 30 min eller så. Killen hade kört fort och inte hunnit svänga, så han krascha med sin gamla Ferrari.

En massa människor stod och bara tittade och tog kort, jag grät nästan när jag såg henne helt livrädd hennes kille hade ju sprungit iväg av chock eller av ångest bara sitta där ensam med en massa främmande folk stirrandes och kanse vara förlamad för livet, hon var kanske runt 25, rött stort vackert hår och hon var väldigt vacker. Vet ej hur allt gick med henne, om hon är förlamad eller inte, hon rörde sig inte när jag såg.

Allt kan bara försvinna så otroligt snabbt, jag ska ta vara på den tid jag har och mina kära.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0