Glöggfest!

Det hade vi i helgen!
Fredag så kom Jenny och Jönsson till staden Linköping. Johan och Maria ställde till med glöggfest. Jag tog med nötter och fransk choklad så att det blev mysig stämning. Vi kollade på Idol och vi blev besvikna att Marie vann! Men vem blev inte det! Vi bubbla i oss glögg och öl, sedan drog vi ner till stan för att mingla. Vi hamnade på Mörners och såg en del kända ansikten. Där började vi beställa Guinness! Vi drog sedan till 55:an och drack till kvällens slut. Hade såklart Platens i huvet, men det blir nästa gång! Med sötnosen Magali såklart!
Vi sov alla över hos Johan och Maria och nästa dag blev lugn. God mat + glögg och film, kollde stardust. En bra film!
Idag var jag på babysim med min systers 2 flickor, mamman och pappan var med, de båda flickorna var så glada att busa i vattnet.
Imorgon ska jag och syster ner till kära Edsbruk, hälsa på våran mormor och Jenny, ska utföra några jobb åt Johan med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0