Mon Reve

Jag drömmer mycket, både om nätterna och dagarna. Alltid så mycket som rör sig runt i mitt huvud. Otroligt mycket runt min familj, tråkigt nog. Det är lite kaos nu så jag har svårt att komma igång med viktiga saker! Jobbiga saker som man inte vet hur man ska hantera, ellr det går inte att hantera. Hatar att vara beroende av min familj nu så som jag är. Men snart kommer jag ta Mias lägenhet så jag och Kevin kan få våran ro i. Skulle aldrig klara av att bo hemma med Kevin, skulle nog inte han heller.
Dras mer och mer till Frankrike nu och känner att jag kommer trivas, är så mycket som förändrats nu och som jag har svårt att hantera. Allt är inte så komplicerat livet i Frankrike som det är i mitt Svenska liv nu.

Nu på fredag får jag träffa en person som jag längtat otroligt efter! Nämligen Miriam min underbara sötnos! Hon är lik mig på alla sätt och vis, inte klädstil dock! Men Ärligt! Älskar dessa vänner jag har som jag träffade när jag var typ 3 år, de finns fortfarande kvar och med en härlig relation!

Är så stolt över henne! Hennes bok "det händer inte mig" ska bli film!


Kommentarer
Postat av: Charming man

vad gillar du mest? katt eller hund?

2007-12-13 @ 02:10:25
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: johanna

god natt på dig :)
är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra natt !

2007-12-13 @ 02:41:25
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0