Rainbowarriors

Saknar min plutt Kevin, väntar på ett samtal från honom. Som tur det kan han ringa gratis till hemtelefoner, så då sparar vi en dyr teleräkning. Känns som en stor del av mig är borta, och det är ju Kevin! Har man varit så nära som vi nu varit är det svårt att vara ifrån varandra. Han får mig att känna mig hel på alla vis. Tack vare honom har jag upplevt så mycket och växt som person, om jag inte träffat Kevin skulle jag nog fortfarande vara kvar i Linköping jobbandes på Young. Han har alltid varit så fin och respekterat mig, och aldrig bråkat om något onödigt. alltid blivit sams efter 10 min!
Hans kompisar nästan avgudar mig =-) de gillar mig väldigt mycket iallafall, och vissa tycker jag är den perfekta flickvännen. Smickrande!

Fick just samtalet från Kevin! Lika härligt att höra hans röst och tankar! De ska nog boka biljetten imorgon och sedan kommer de om 3 veckor!
Fixfixfixa med nyårsplanerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0