Småflickorna!

Det är Karin och Stina det!
Har varit barnvakt 1 natt och är inne på min andra nu. Min syster jobbar natt och jag hjälper till. Första natten fick jag sova 1 timme! Nu vet jag hur det är att vara förälder till småbebisar! Stina som är 4 månader nu låg o log och va glad hela natten och somna snällt  runt 5. Karin som är 1 år och 3 månader sov hela natten. Min syster fick flickorna väldigt tätt! Men gud så mysiga dom är! Klart man själv vill ha en liten mini fransos eller fransyska! Haha

Ska in till ams imorrn för att gå på ett möte, börjar kl 10 tror jag, efter det skulle jag möta upp min käre kusin Johan som jag tycker så mycket om, hans flicka är också väldigt snäll!


Johans o Marias knasiga katter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0