Don't Panic

Har precis avslutat arbetet i Biarritz vid stranden och värmen. Haft en underbar tid i Biarritz under World Championship surfing för Brudar! Vi arbetade i ett tält där det fanns gäst artister och andra utställningar och roligt folk.
Det va 35 grader varmt och solen gjorde mig brun, som tur var hade vi havet och surfingen mitt framför nosen på oss. Så vi kunde kolla på surfing och bada i stora vågor!
Gäst artisterna var från lite här och var och va hur charmiga som helst kommer sakna dom alla. Kevin fixade på min födelsedag en planka som han bad artisterna måla på! Sedan kom de alla till mig och sjöng, sedan på kvällen så var det avslutnings middag som Roxy Betalade för oss 40 pers som jobbade i konst tältet. Flor som arbetar för Roxy Marketing och hade hand om oss alla beställde in tårta till mig, men den kom så sent, och vi alla var ute och drack o snackade på uteserveringen.
Man träffar så underbart och intressant folk! Love my life, varje minut!

älskar Kevin i mitt liv, han gör att varje dag blir minnesvärd!


Denna planka fick jag i födelsepresent av 9 olika personer!

image8image9
image11image12
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0