Mama won't be making no birthday cake

Idag har jag varit aktiv!
Bakat typ 100 kanelbullar med bara mina små händer!
Bor ute i bergen i Kevins f
öräldrars hus, hel skönt. Hans föräldrar e ute och har semester nu så vi är ensamma och har det helmysigt. Dock måste Kevin jobba inför resten av resan vi gör!
Sitter helspänd på att min syster snart föder sin andra dotter Stina!  Och min Mamma och Jocke håller på att flytta till lägenhet ute på landet. Och min busiga lillebror Oskar har jag hört att han är likadan som mig när jag var liten, springer ifrån och gömmer sig så fort man kommer in till en affär!
Den 5 augusti ska jag ut med ett par tjejer och vandra ute i bergen i 3 dagar med packåsnor! Haha

image15




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0