Im a star!

Känns som det iallafall!
Resan från Grenoble till London var nice men jobbig. Kevin och jag sov inte på 24 timmar och köra bil i London e inte kul! Vi åkte tåget från Frankrike till England lite underligt att åka under vatten....
Ajja sen så kom vi bort oss i London och Michelle från Quiksilver kom och hjälpte oss. Hon visade oss gallerian där vi visar Surfbrädorna, sedan blev det att parkera lastbilen vi körde och sen till hotellet som bara ligger 5 min från jobbet. Vi går och äter på resturang varje dag och jag kommer lära känna nya maträtter!!

Den 7/6 Torsdag hade vi öppningen och the staff från Quiksilver var där, de älskade brädorna och var avundsjuka över Kevins och mitt jobb......haha där får ni quiksilver London!!! 
Michelle hade fixat så 2 tjejer serverade mat och dryck till oss och gästerna...

London kryllar av Svenskar, de kryllar runt i hotellet, butiker och gator!

Lägger upp bilder snart!

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0