Sitter i Chartreuse

Så nu sitter man i södra Frankrike mitt bland bergen!
Kevin berättade att Quicksilver kommer skicka kläder åt oss, 7 t-shirts och 15 stycken andra klädesplagg var som byxor jackor mm. Och jag kommer få från Quicksilvers damkollection Roxy bara för att göra reklam ! Jag kommer vara som ett barn på julafton Absolut!!! Igår hjälpte jag Kevin att fixa informationsskyltar om de olika artister som skall sitta brevid surfbrädan.
Ikväll blir det en fest hos Delfine så de flesta polare till Kevin kommer dit så vi får festa tillsammans innan vi drar.

Har en fransk bok som jag ska läsa under resan och inte att glömma boken om körkortsteorin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0