www.artonfoam.com

Vi har nu uppdaterat hemsidan för våran resa och vi kommer fortsätta att lägga upp bilder. Det finns en flik under varje land som heter *On the road* och det  är mer när Kevin och jag reser och fixar allt!

Vi har nu varit i London i 9 dagar och vi  åker på söndag. Vi har mest arbetat, strosat runt på stan, ätit på resturang och kollat bio mm.
Kevin och jag satt på en uteservering när Michelle från Quiksilver gick förbi, hon ville att vi skulle följa med på VIP prämieren av Fantastic 4, där fanns Jessica Alba plus fler, men Kevin och jag valde grillat istället!

En kille från Kalifornien kom förbi Gallerian så vi snackade lite. Han älskar Sverige och skulle snart till dit  för att köpa ett speciellt klädes märke och för att leta upp Maja från The sounds!! Lite kul det.



Nu ska jag till Gallerian och hjälpa Kevin

image5
Kaia Coopman - Art on foam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0