Je veux

Har spenderat en helg hos min far, alltid lika mysigt att va hos honom. Har fixat musik och film inför resan, också har jag kollat igenom The L World säsong 4.
En väldigt bra serie som får ens känslor att fara runt, tänker lite på den tiden jag dejtade tjejer...Det va nåt speciellt och mysigt. Men är så glad att jag fann min Kevin.
Idag gick jag ut på promenad ensam på landet, gick in på en liten grusväg och efter ett tag hittade jag en liten sten häll där jag lade mig. Somnade nästan när jag hörde ljudet av fåglar och hummlor. Landet är fint och där kommer jag bosätta mig i framtiden, att bo i en lägenhet i stan frestar mig inte alls!
Jag är så glad att jag nu jobbat på en förskola och ser att jag verkligen passar som det. Fick så mycket beröm av personalen hela tiden, de tyckte jag skulle utbilda mig mer och att jag skulle komma så långt....Kul o höra!

Jag gillar låten Samson

Mums alla!

image5
Moi et Chartreuse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0