Magont och stressad!

Sitter och väntar nu på kundtjänst hos vodaphone, har idag blivit lurad av en rolig påg att skaffa ny mobil...Är nöjd faktist! En bra mobil att ha på resan. Åkte in med mamma på Ikano huset idag och strosa runt, sedan så drog jag till stan och fikade först med Ola, var såklart underbart att träffa lillola! Gillar dig massor bror!
Sedan fick man äran att fika med Frida, alltid rolig och glad. Hon flyttar med från Lkpg för att dra till Malmö, tycker jag är bra gjort Frida!
Så kl 11:55 går flyget till Paris och sen tåget kommer till Grenoble kl 10 eller 11 på kvällen. Kommer bli en lång dag. Men det är mysigt att med resväska och ryggsäck strosa runt bland fransmän. Alla är så intresserade också, när jag första gången kom till Paris så var det 1 timma som jag vänta på Kevin och då kom en snäll kille fram och bjöd mig på cola o satt o snacka länge på ett fik.
Det är varmare i Frankrike nu så det blir skönt att gå mer lättklädd.

Kommer sakna er min underbara familj! Tack för att ni hjälper mig så mycket och ställer upp, kommer ni få tillbaka till tusen!
image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0