När verkligheten blir sagolik

När dagen 5 har gått så sitter jag på planet till Paris! Som tur det kommer Kevins polare Régis möta mig så jag inte virrar bort mig där i vimmlet.
Har varit hemma i nu 2 månader som har känts väldigt långt och behövd. Fått jobb lätt och fått in pengar till resan, träffat de vänner som finns kvar efter att jag varit borta! Man ser vilka som riktigt är ens vänner när man är borta. Pratade lite om varför vissa vänner bara inte bryr sig om att höra av sig nu när man är hemma , mamma sa att det var den svenska svartsjukan att vi svenskar har svårt att glädjas med andras lycka! Så e det!
Undrar om jag kommer helt hamnar i Sverige i framtiden, iallafall Linköping är en död stad.
Saken med mina vänner med som jag tänkt på, vissa är jag irriterad på eftersom dom är så slappa vill inget med sitt liv, låter så mycket tid rinna bort! Jag har växt ifrån vissa, så e saken!

Tänkt att denna sida är resedagbok för mig!

Next in my life starts 7/6  10 000 km Europa, England, Spanien, Frankrike, Italien, Ryssland, Tyskland, Polen, Holland och Schweiz

 image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0