Allt man missar och upplever !

*Jag sa upp mig från jobbet och lägenheten. Jag sa farväl till vänner och familj. Jag tog chansen att leva ett annat liv. Det fungerade och jag kände mig hyffsat nöjd. Jag mådde självklart dåligt  ett antal gånger och fällde ibland tårar. Man är rädd att något ska hända när man inte finns där. Såklart hände det mig. Min morfar dog utan att jag fick träffa honom innan. Min syster var nära att få med honom när hon och Adam kom och hälsade på mig, men han ville ej och han dog dagen då de åkte till mig. Jag har inte fattat det än..Jag är en person som inte är bra på att trösta, gillar inte för känsliga stunder.

 

*Det är underbart att jag träffat Kevin men många gånger är det otroligt svårt. Hoppa mellan Frankrike och Sverige, jag som är rädd att flyga med! Det största problemet nu är att Kevin fått en 3 rums lägenhet av sin far som är betalt och allt ! Vi ska fixa den och sedan blir det flytt till Frankrike igen, för en längre period. Jag är rädd att flytta denna gång. Blir nog att flytta av mina möbler dit. Men har mycket plats i lägenheten för familjen och vänner som kommer och hälsar på. Jag kommer ju också åka och hälsa på i Sverige men är rädd att i slutändan kommer jag sakna mycket. För mycket !

Men va fan ! Jag ska vara glad !

 

  • Jag kommer ej betala någon hyra
  • Leva med min underbara Kevin
  • Leva i en lägenhet som vi själva fixat !
  • Vi ska skaffa en katt  =-)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det klarar du, du har lätt för att träffa nya människor och få massa vänner och nu har du ju ett liv i Frankrike :) Och skulle det ändå vara så att du kommer tillbaka helt till Sverige någon
gång så finns ju allt kvar även om det är på spridda ställen eller folk har andra liv, allt finns kvar och du kan lätt hitta ett nytt liv igen :)

2007-11-05 @ 22:46:41
URL: http://droplet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0