Cherry

image42
Milano! Vad kan jag säga! Jag bara älskar körsbär!

Jag lämnar France nu på fredag, kommer ta flyger från Grenoble - London och sedan London - Stockholm. Kommer in på svensk mark kl 9 på kvällen! Sedan har jag lite för mig i helgen, Jobba, födelsefest till johan och sedan allt annat att visa bilder berätta om alla 9 länder som vi rest till. Faktist e det 15 länder som vi rest genom.
England, Spanien, Frankrike, Tyskland, Polen, Litauen, Lettland, Ryssland, Tjeckien, österike, schweitz, Italien,Holland, Belgien och Luxenbourg. Puh allt detta på bara 5 månader och 16215 km med lastbilen!


Kommer sakna mon Kevin! Men kommer träffa många jag längtat efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0