En vecka

Så länge har jag varit hemma i Sverige nu! Riktigt skönt faktist, och saker och ting har förändrats mycket iallafall runt om mig. Man ser allt annorlunda. Allt känns så litet, men det är väl för att jag varit ute och sett så otroligt mycket bara de senaste 6 månaderna. Sedan har jag ju ett annat liv i Frankrike också. Jag har nu på mindre än 1 vecka fått vikariejobb på en förskola, underbart att bygga upp ekonomin igen!
Mina nyårs planer är nu bestämda! Blir Edsbruk i en lokal som jag hyrt. Alla Edsbruksbor kommer väl hoppas jag. Sedan är Kevin och hans tjejpolare väldigt sugen att komma o fira med mig! Hon åker hit oavsett om hennes kille o Kevin inte hänger med. Bara för att träffa mig, hoho så smickrande.
Love Cocorosie
image48


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Å fan va kul att du hittade jobb direkt:D med tanke på att vi pratade om det. gratulerar:)

2007-12-05 @ 12:14:17
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0