Hundskit!

När vi packade in allt i trucken för att lämna Milano, så la vi en del saker på trotoaren för att fixa allt perfekt! Då kom en gammal gubbe gående och kollade vad vi gjorde. Han blev irriterad att vi lagt saker på trotoaren, och stod och gav oss onda ögat. Han trampa omkring och såg jätte löjlig ut. Och jag såg den äckligaste hundskit jag någonsinn sett precis bakom gubben?..Och jag höll mina tummar att han skulle backa mer och trampa i den!

Och det var min lyckliga dag! Han trampa i den och där fick han den gubben ! Han ska lära sig att bry sig om andra viktigare saker! Hehe, det gjorde min dag. Sedan efter det var det 2 andra som naturligtvis trampa i samma skit!

 

Jag kan skriva om trevligare saker kanske

Nu har vi kommit hem till Kevin! Kvällen då vi kom hem drog vi direkt till ett par polare till Kevin. Vi började direkt dricka och ha en underbar kväll. Både Kevin och jag blev fulla och vi drog hem runt 3. Idag vaknade vi upp runt kl 13 :00 och jag gick ut på promenad. Helt underbart att vandra ute i bergen och jag hittade valnötter som jag gick och åt, hemma hos Kevin har de 2 valnöts träd. De smakar underbart!  

Underbara Cocorosie

Kommentarer
Postat av: hanna bergström

Hej gullet!
jag är så avis på dej som får åka runt sådär överallt! Hoppas det är bra med dej! Det kommer nog gå bra med lägenheten o flytt till frankrike! Tror på er att det funkar! =) Kommer ni inte till sverige o ställer ut?! skulle vart ballt o se! Såg bilden på bettan o hela familjen i corren häromdagen, så söta! kramm

2007-11-13 @ 11:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0