Över 12000 km

Vi är nu i Tyskland för att visa utställningen under 10 dagar! Vi har lyckligtvis kommit hit under rätt period, för det e nämligen octoberfest! Öldrickande tyskar överallt o pissar överallt gör de nog med! usch!

Vi var i schweitz innan för att visa utställningen under Freestyle, det var hela dagar av skateboarding, snowboarding, motorcross och skidor! Var väldigt nice att se!
Men vi arbetade väldigt mycket med utställningen och prata med folk etc.
Vi var i VIP tältet och när jag skulle äta min lunch sa satte jag mig brevid killarna i Millencolin utan att veta att det var dom. Lite roligt! De hade en konsert under freestyle senare pa kvällen!
Träffade en kille som jag mötte under Roxy jam i Biarritz, han arbetade under freestyle för en tidning sa han kom och hälsade pa mig. Han ville ga och äta med mig och snacka, han verkade lite förtjust i mig ! hihi.

Börjar sakna vänner och familj otroligt nu, men jag kommer hem i mitten av november. Ska söka jobb med när jag kommer hem. Hoppas det e lika lätt som sist jag var hemma! Ska börja övningsköra med, sitter med teoriboken nu under resan som en idiot!

Ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0