Avklarat än så länge....

*Teoriprovet då! Klarade jag ju förra veckan. Och nu har jag bokat halkan som jag fick tid för den 19 maj och sedan är det ju uppkörningen och det ska jag verkligen träna för nu. Måste ut och köra mer!

*Och jobbar som en idiot nu känner jag, ofta att jag får bokat på en förskola från 8:00 - 15:00 och sedan Norstat 16:00 - 21:00 Så jag är helt slut om dagarna men fan vad det känns bra. Skulle aldrig klara av att vara arbetslös och bara slappa hemma.

*Har börjat läsa en bok på Franska nu med "Une ile trop loin" heter den, är en svensk författare och bok från början. En ö i havet är orginaltiteln. Förstår ju inte allt men det är ett bra lärosätt för mig. Kevins polare har föresalgit lite olika jobb för mig i Frankrike. Ett är att ha kommunikationen mellan ett svenskt klädföretag och ett militärt företag i Frankrike. Skulle vara kul och intressant. Och sedan att lära ut Engelska åt personal på företag. Sedan ska jag kolla upp hur min Barn och fritidsutbildning gäller i Frankrike så man kanske kan börja arbeta med barn.

*Har Mias lägenhet tills juni/juli och kommer nog att arbeta tills då också. Förskolejobben kommer nog att börja ta slut framåt juni eftersom det inte är så stor efterfrågan om vikarier då. Norstat kan man arbeta dagtid i juli men får se om jag blir kvar så länge.


Måste ju vänta ut lillpojken från Kristins mage! Så man får se Ola som far! hehe, kommer bli ganska konstigt att se men helt otroligt på samma gång.
Då kommer man verkligen inse att man börjat bli vuxen.

Vad sägs om sommar kanske?Eller Barcelona? Me want

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0