Barndomsvän!

Älskar dig och känner mig alltid nära dig på ett eller annat sätt. Vill vara mer aktiv i ditt liv men våra liv korsar varandra och avståndet är stort! Det enda jag får ångest över för att flytta till Frankrike är för min mamma och Miriam. Annars är mitt liv perfekt....men man måste ju ha något problem i sitt liv annars vore det skrämmande.

Igår var jag ute med syster och kusinen Jenny plus gamla polare till dom. Kul att umgås och snacka med deras gamla umgänge! Vi hade väldigt kul och kvällen avslutades med Max.

Idag ska jag fixa lägenheten och sedan sticka ut och vara barnvakt till Karin och Stina så Syster + man kan ha lite tid för sig själva! Det är viktigt för dem.

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0