Göteborg

Här sitter jag i Miriams lägenhet och tokslappar!
Jag kom hit igår, vi började med att förfesta i lägenheten med trevligapolare till Mirre. Sedan gick vi ut till ett ställe som heter  Monochrome där det fanns alla möjliga konstiga människor, men roliga dock. 2 var utklädda till orcher och 1till riddare med utrustning och 1 kille som såg ut som en servitris på en gaybar, han hade bar överkropp och rosa ängla vingar. Träffade typ bara hälften av Mirres nya Göteborgs polare och jag blev helt snurrig av alla nya intryck!  Drack mörk god öl och försökte dansa med i deras stampande, sen blev jag trött och gick hem med en av Mirres polare vid namn Brandon, vi lagade till nudlar och ägg och lyssna på musik. Sedan staplade Mirre in kl 6 på morgonen och vad färdigfestad

Vi har just sett The passion of the christoch ätit, vi ska snart fortsätta kvällen med att baka muffins och kolla på ännu en film. Åker hem imorgon eftermiddag och hoppas på en fika med Magali, hon åkte tyvärr till sin tjej denna helg och kommer imorgon.

Kevin har nu skickat iväg våra målningar som ska vara med i utställningen. Temat på utställningen är "Rådjur"och det kommer vara 40 olika personer från runt om i världen som deltar i utställningen  De ska visas i Berlin, Wien och kanske Vancover och New York
image125
Detta är min
image126
Och detta är Kevins

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej kussen!!! kul att läsa lite igen..
Måste säga att ja gilla era målningar...
å en fråga dem små lie männen ä dom dära pga att jägaren i tornet har lagt an?
hahahaha!!!!
kram vännen

2008-04-06 @ 20:53:02
URL: http://jennylundahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0